A mund t’ju telefonojë agjencia e grumbullimit në çdo orë dhe në vendin tuaj të biznesit? Ju duhet të dini ligjin.
Nëse keni probleme me kreditimin, është e rëndësishme të dini se çfarë mund dhe nuk mund të bëjnë kreditorët dhe agjencitë e grumbullimit për të mbledhur borxhet.
Ligji shtetëror për Mbrojtjen e Konsumatorit ndalon disa praktika të mbledhjes së borxheve. Kur kanë të bëjnë drejtpërdrejt me ju, kreditorët dhe agjencitë e grumbullimit nuk mund të:
Ju telefonoj më shumë se dy herë për çdo borxh në çdo periudhë 7 ditore në shtëpi, ose ju telefonoj më shumë se dy herë për çdo borxh në çdo periudhë 30 ditore në një vend tjetër përveç shtëpisë tuaj.
Ju telefononi pa identifikuar emrin e kreditorit dhe emrin e personit që telefonon.
Ju telefonoj në kohë të ndryshme nga orët normale të zgjimit. Nëse orët tuaja të zgjimit janë të panjohura, atëherë kreditori ose mbledhësi mund të telefonojnë vetëm ndërmjet orës 8:00 të mëngjesit dhe 21:00.
Vizitoni shtëpinë tuaj në kohë të ndryshme nga ato të përmendura më lart. Një koleksionist nuk mund të vizitojë më shumë se një herë në çdo periudhë 30 ditore për çdo borxh, përveç nëse jepni leje për vizita shtesë.
Bëjnë që të tarifoheni për telefonatat në distancë (ose kosto të tjera të ngjashme).
Ju telefononi në punë nëse keni kërkuar që ata të mos telefonojnë. Kërkesa juaj gojore është e vlefshme vetëm për 10 ditë, përveç nëse e konfirmoni me shkrim brenda 7 ditëve nga bërja e kërkesës. Kërkesa me shkrim është e vlefshme derisa t’i shkruani koleksionistit duke hequr kufizimin.
Kontaktoni me ju drejtpërdrejt, nëse i keni thënë kreditorit ose agjencisë së arkëtimit të kontaktojë vetëm me avokatin tuaj.
Kërcënimi i rremë se do të ndërmarrë veprime ligjore.
Përdorni gjuhë profane ose të turpshme.
Për më tepër, kreditorët dhe agjencitë e mbledhjes nuk mund të
Tregojini kujtdo (përfshirë miqtë, fqinjët, të afërmit ose punëdhënësit) për borxhin tuaj.
Dërgoni njoftimet e grumbullimit në një mënyrë që tregon hapur ose nënkupton që keni një borxh (për shembull, duke përdorur kartolina ose adresa përshkruese të kthimit.)
Mbledhësit duhet të verifikojnë borxhin tuaj. Mbledhësit nuk duhet t’ju telefonojnë nëse, brenda 30 ditëve pasi jeni kontaktuar për herë të parë, i dërgoni agjencisë një letër që tregon se nuk keni borxh. Ata mund të rinovojnë aktivitetet e tyre të grumbullimit vetëm nëse ju dërgohet prova e borxhit.
Ju mund të ndaloni një mbledhës borxhi që t’ju kontaktojë. Shkruani një letër koleksionistit duke i thënë që të ndalojë së kontaktuari me ju. Pasi agjencia e grumbullimit të marrë letrën tuaj, ata nuk mund t’ju kontaktojnë më, përveçse të thonë se nuk do të ketë kontakt të mëtejshëm. Ata gjithashtu mund t’ju kontaktojnë për t’ju informuar nëse do të ndërmarrin ndonjë veprim specifik, si p.sh. t’ju padisin.
Kuptimi i të drejtave tuaja mund t’ju fuqizojë ndjeshëm kur keni të bëni me mbledhësit e borxheve në Shqipëri. Është gjithashtu e rëndësishme të theksohet se mbledhësit duhet të ndërpresin çdo kontakt me ju nëse ju kërkoni zyrtarisht ta bëjnë këtë me shkrim. Pasi të marrin kërkesën tuaj me shkrim, ata mund t’ju kontaktojnë vetëm për t’ju informuar se nuk do të ketë më kontakte ose për t’ju njoftuar për veprime specifike, si p.sh. ngritja e një padie. Kjo mund t’ju ofrojë lehtësim shumë të nevojshëm nga komunikimi i vazhdueshëm dhe t’ju lejojë të përqendroheni në zgjidhjen e çështjeve të borxhit tuaj më qetë dhe strategjik.
Për më tepër, është thelbësore të mbahen shënime të detajuara për të gjitha ndërveprimet me mbledhësit e borxheve. Kjo përfshin shënimin e datave, orëve, natyrës së komunikimit dhe emrit të personit me të cilin folët. Këto të dhëna mund të jenë të paçmueshme nëse ju duhet të bëni një ankesë ose të ndërmerrni veprime ligjore kundër një koleksionisti për shkeljen e të drejtave tuaja. Duke qëndruar të informuar dhe të organizuar, ju mund të menaxhoni më mirë situatën tuaj të borxhit dhe të mbroheni nga praktikat e padrejta. Për ndihmë të mëtejshme, merrni parasysh konsultimin me një ekspert ligjor i specializuar në ligjet shqiptare të mbledhjes së borxheve për t’ju udhëhequr gjatë procesit dhe për t’u siguruar që të drejtat tuaja mbrohen plotësisht.