Dikur konsideruar si një hap pozitiv për njerëzit që kërkojnë të riparojnë kredinë e tyre, këshillimi i kredisë ka vuajtur kohët e fundit nga raportimet e veprimeve mashtruese nga agjencitë e paskrupullta. Meqenëse shumë konsumatorë nuk e kuptojnë se agjencitë e riparimit të kredisë mund të ndihmojnë vetëm me reduktimin e borxhit, disa agjenci janë përpjekur t’i bëjnë klientët të besojnë se mund të ndihmojnë gjithashtu në përmirësimin e vlerësimeve të kredisë. Konsumatorët duhet të jenë të vetëdijshëm se nëse informacioni në një raport kredie është i saktë, asnjë agjenci nuk do të mund ta heqë atë. Çdo agjenci e besueshme do të punojë për të hequr artikujt negativë që janë gabime të vërteta; çdo gjë më shumë është joreale.
Pasi konsiderohet si një hap pozitiv për njerëzit që kërkojnë të riparojnë kredinë e tyre, këshillimi për riparimin e kredisë ka vuajtur nga raportimet e veprimeve mashtruese nga agjencitë e paskrupullta. Këshilltarët e kreditit që kanë mashtruar klientët dhe kanë abuzuar me sistemin, i kanë vënë një emër të keq këshillimit të kreditit. Shumë ekspertë tani këshillojnë konsumatorët që të marrin kontrollin e procesit të tyre të riparimit të kredisë. Ata rekomandojnë kundër ndarjes së informacionit financiar personal me një kompani riparimi krediti, duke vënë në dukje se ky informacion mund të keqpërdoret në të ardhmen.
Shumica e konsumatorëve nuk e kuptojnë se agjencitë e riparimit të kredive mund të ndihmojnë me reduktimin e borxhit; ata mund të bëjnë pak për të përmirësuar vlerësimin tuaj aktual të kreditit. Një këshilltar krediti supozohet të negociojë me kreditorët tuaj për të reduktuar pagesat tuaja mujore dhe borxhin tuaj total. Më pas ju bëni një pagesë mujore agjencisë, e cila supozohet t’i dërgojë fondet e nevojshme secilit prej kreditorëve tuaj. Nëse këshilltari juaj i kreditit nuk i përcjell ato pagesa, ose i dërgon ato me vonesë, do ta gjeni veten më thellë në borxhe ndërsa vlerësimi juaj i kreditit zhytet edhe më poshtë.
Disa agjenci kanë ndërmarrë hapa për t’i bërë klientët të besojnë se vlerësimi i tyre i kreditit po përmirësohet. Një agjenci këshillimi krediti mund t’i dërgojë një letër një agjencie të raportimit të kredisë duke kundërshtuar një linjë negative tregtare dhe duke kërkuar heqjen e saj derisa të përfundojë një hetim. Kur hyrja fshihet, këshilltari i kredisë i dërgon klientit raportin e pastruar duke pretenduar sukses. Fatkeqësisht, kur nuk ka informacion të mëtejshëm, artikulli negativ do të kthehet, duke e bërë të përkohshme çdo rritje të vlerësimit të kredisë.
Nëse informacioni në raportin tuaj të kreditit është i saktë, asnjë agjenci nuk do të jetë në gjendje t’ju ndihmojë ta hiqni atë. Informacioni negativ qëndron në raportin tuaj për 7 vjet; falimentimi për 10. Nëse keni shqetësime në lidhje me informacionin mbi raportet tuaja të kreditit, plani juaj më i mirë është t’i adresoni këto shqetësime drejtpërdrejt me agjencinë e raportimit të kredisë në fjalë.
Pavarësisht historive horror, ka disa agjenci me reputacion të këshillimit të kreditit atje. Nëse po konsideroni një agjenci riparimi krediti, bëni kërkimin tuaj. Gjeni një që është e lidhur me shoqatat kombëtare dhe ka marrë vlerësime pozitive nga klientë të tjerë dhe recensues të pavarur. Ju mund t’i besoni një agjencie të besueshme që të punojë për të hequr artikujt negativë që janë gabime të vërteta nga raporti juaj i kreditit; çdo gjë më shumë është joreale.